مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 22:202024-01-11سياسي

راه اندازی نخستین فب لب تخصصی صنایع غذایی توسط جهاددانشگاهی خراسان رضوی 


رییس مرکز توسعه فناوری های راهبردی معاونت علمی ریاست جمهوری با بیان اینکه خراسان رضوی استانی پرافتخار در حوزه صنایع غذایی است، گفت: ما تصمیم گرفتیم برای راه اندازی فب لب های تخصصی صنایع غذایی در این استان کمک کنیم و جهاددانشگاهی را انتخاب کردیم.

- با حضور رییس مرکز توسعه فناوری های راهبردی معاونت علمی ریاست جمهوری اعلام شد راه اندازی نخستین فب لب تخصصی صنایع غذایی توسط جهاددانشگاهی خراسان رضوی  ایسنا/خراسان رضوی رییس مرکز توسعه فناوری های راهبردی معاونت علمی ریاست جمهوری با بیان اینکه خراسان رضوی استانی پرافتخار در حوزه صنایع غذایی است، گفت: ما تصمیم گرفتیم برای راه اندازی فب لب های تخصصی صنایع غذایی در این استان کمک کنیم و جهاددانشگاهی را انتخاب کردیم.

شقایق حق جوی جوانمرد امروز 21 دی، در پیش رویداد ملی فبین فود که در جهاددانشگاهی خراسان رضوی برگزار شد، به شکل گیری جنبش سازندگان (Makers Movement) در آمریکا اشاره و اظهار کرد: این جنبش بر اساس مفهوم هر چه که رویا و تصور می کنی را بتوانی سریع بسازی شکل گرفت و به سرعت تحول یافت و تبدیل به نهضتی در جهان شد.

پس از سال 2011 ساختارهایی در جهان به وجود آمدند به نام آزمایشگاه های ساخت سریع؛ جایی که شما بتوانید نمونه هر ایده نوآورانه ای را با حداقل زمان ممکن، حداقل انرژی و حداقل اتلاف و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی نخستین فب لب تخصصی صنایع غذایی توسط جهاددانشگاهی خراسان رضوی 

راه اندازی نخستین فب لب تخصصی صنایع غذایی توسط جهاددانشگاهی خراسان رضوی